خبر / اعتراض شدید دادکان به کرسی از دست رفته:12سال عضویت ایران در کمیته اجرایی را با چه عوض کردید؟

اعتراض شدید دادکان به کرسی از دست رفته:12سال عضویت ایران در کمیته اجرایی را با چه عوض کردید؟

اعتراض

ندای سبز آزادی: محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران با اعتراض شدید به تصمیم علی کفاشیان در انصراف از عضویت در کمیته اجرایی کمفدراسیون فوتبال آسیا ، اعلام کرد که احتمالا روز شنیه در یک کنفرانس مطبوعاتی در این زمینه دست به اطلاع رسانی خواهد زد.



به گزارش سایت تخصصی فوتبال، گل، دادکان که ظاهرا در جریان اتفاقات مجمع ای اف سی در دوحه هست ، در گفت و گویی دوستانه با همان لحن معترض از کفاشیان بابت از دست دادن صندلی ایران در اکسکو، کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقاد شدیدی می کندو می گوید: ایران 12 سال این کرسی را در اختیار داشت و اقایان خبیری ، صفایی فراهانی و بنده با حضور در جلسات کمیته اجرایی در جریان تصمیمات قرار داشتیم که اقایان آن را قربانی پست نایب رئیسی آقای سعیدلو کردند.

محمد دادکان یک سال پیش در چنین روزهایی در برنامه 90 حضور یافت در رابطه با افتخارات زندگی اش گفت: "در زندگی‌ام سه افتخار دارم که همواره از آن یاد می‌کنم. دریافت نشان افتخار در زمان خاتمی، صعود به جام‌جهانی و برکنار شدن در زمان علی‌آبادی. فرزندانم اکنون بیننده برنامه هستند و نمی‌خواهم حرفی بزنم که آنها ناراحت شوند اما می‌گویم بعد از 120 سال اگر مردم کنار قبرم بنویسند صعود به جام جهانی. من به این موضوع افتخار می‌کنم."




منبع : نداي سبز آزادي
لينك در نداي سبز آزادي : http://www.irangreenvoice.com/article/2011/jan/06/9938

0 نظر:

ارسال یک نظر

پيشاپيش از نظر شما متشكريم ؛ حتي اگر مخالف ما هستين !