خبر / نطق یک نماینده از تریبون علنی مجلس: موسوی و کروبی و خاتمی، فتنه‌گران خبیث و یزید‌صفت‌اند

نطق یک نماینده از تریبون علنی مجلس: موسوی و کروبی و خاتمی، فتنه‌گران خبیث و یزید‌صفت‌اند


ندای سبز آزادی: نماینده شازند در نطق امروز خود در صحن علنی مجلس، موسوی، کروبی و خاتمی را فتنه گران یزید صفت و آمریکا سرور نامید و گفت: پس از بی حرمتی یزیدیان به حریم دین در روز عاشورا و تکرار آن از سوی منافقین در آغاز دهه ۶۰، سومین جنایت توسط پلیدترین افراد و رهروان آنها در سال گذشته رخ داد.



به گزارش خبرآنلاین، محمود احمودی بیغش با بیان اینکه فریب خوردگان، رهروان سه نفر خبیث و دیوانه، با راهنمایی آمریکا و انگلیس بودند، مدعی شد: سال گذشته زمان اذان ظهر در عاشورای سال گذشته، فتنه گران یزید صفت، چادر از سر زنان نماز گزار برداشته و نماز گزاران را به شهادت رساندند.
وی با بیان اینکه اگر ولایت پذیری مردم نبود، این حوادث تکرار می​شد، ادامه داد: آفرین بر بصیرت مردم که اینچنین ولایت پذیری خود را به نمایش گذاشتند. پاسداشت ۹ دی به عنوان یک حماسه دینی و ملی باید تا ابد پویا بماند.
احمدی سپس خطاب به عده​ای که خود را از اصلاحات می​دانند، ادامه داد: گناه شما که حاضر به قبول جنایات این سه فتنه​گر نیستید، کمتر از آنها نیست و در گناه آنها شریکید. چرا که در مهمانی​هایی که برای فتنه به شکل جدید است، شرکت می​کنید و هنوز سر در دامن این سه فتنه گر دارید!




منبع : نداي سبز آزادي
لينك در نداي سبز آزادي : http://www.irangreenvoice.com/article/2010/dec/28/9728

0 نظر:

ارسال یک نظر

پيشاپيش از نظر شما متشكريم ؛ حتي اگر مخالف ما هستين !